Šimon

Jakou vnímáš největší změnu po absolvování programu?

Těžko volit tu největší. Za ten rok jsem zhubnul, nabral velkou fyzičku a sílu, asi i nějaké to sebevědomí, ale největší změna bude možná opětovné získání návyku něco pravidelně dělat. Hrál jsem hokej a trenovali jsme 4x týdně, o víkendu zápas. Z toho rytmu jsem na deset let vypadl a bylo to znát, teď se zase těším, že budu cvičit a nemusím se (moc) nutit, naopak se na to těším.

Co bylo za ty 3 měsíce pro Tebe osobně nejtěžší?

Vyrovnat se se zavřenou tělocvičnou. To jsem myslel, že se na to vykašlu, představa cvičení s vlastní vahou, bez pořádných činek a tak mě podruhé vůbec nelákala. Naštěstí se rychle podařilo najít alternativní řešení a Koule nám půjčila vybavení a mohl jsem tak program odjet prakticky beze změny v domácích podmínkách. Za to patří velký dík.

A co Tě překvapilo?

Nasazení naší skupiny, hlavně co se běhání týká. To bylo skvělé, protože se pak daleko snáze hledala motivace. Přeci se nevyměknu a nepůjdu, když holky už to mají odběhané… ego je mrcha. 😀 A pak to, jak jsme se s tím dokázali v domácích podmínkách poprat.

Jak budeš pokračovat v tréninku po A12?

Pokud covid dovolí, tak zase dvakrát týdně v Kouli. Vondra už se na mě jistě těší. ☺ A pokud ne, tak v domácích podmínkách v rámci online koučingu. Za velký benefit celého programu vidím i to, že se naučíte cvičit, takže se pak nemusí člověk bát, že si doma ublíží.

V čem si zaznamenal/a největší progres?

Maxima jsme měřili vlastně jen u shybů, takže tam. V lednu mi Míra uznal 0,9 shybu, teď jsem jich dal 10. To není špatný, ne?

Chceš se taky dostat do životní formy?

Klikni na tlačítko, vyplň formulář a sjednej si nezávaznou konzultaci!