Pavel

Jakou vnímáš největší změnu po absolvování programu?

Vzhled je to co člověk vidí na první pohled, hmotnost na druhý. Shodil jsem 9 kilo. Ale to největší bylo něco co jsem nečekal. Občas běhám, moje morálka není vysoká, jsem v podstatě začátečník, co za poslední 3 roky běhá od jara do podzimu tak nějak ne moc pravidelně. Můj výkon nestojí za moc. Abych udržel tep kolem 150 musím mít kilometr za cca 7 minut a kousek. Na délku mám rekord 15 km a obvykle jsem běhal kolem 12 km.

2 dny po skončení A12 jsem si šel zkušebně zaběhat na Vítkov s nastavením, že toto je moje nejlepší fyzička za můj život. Tak jsem běžel, koukám na hodinky a tep kolem 140 a cca 6:30 na jeden km, tak jsem zrychlil, tep 150 a čas cca 5:50 na km. Ještě jsem přidal, 158 a 5:15. Nechal jsem toho po necelých 6 km, kdy jsem nejlepší km měl za 5:10 a max tep 165 do mírného kopce. Doběhl jsem a v podstatě jsem nebyl zadýchaný. Tohle si chci uchovat, z tohodle mi málem bouchnul mozek, tohle je víc než fotky. I když … 🙂

Co bylo za ty 3 měsíce pro Tebe osobně nejtěžší?

Středy, jak já nesnáším ten kruháč. No ale popravdě řečeno tentokrát spíše ten COVID lockdown po 3 týdnech cvičení. Prvních pár dní jsme se v tom plácal a chodil na venkovní cvičiště, katastrofa. Chtěl jsem to už vzdát, ale Radar mě podpořil tak, že řekl že jsem piča jestli to vzdám a že mě osobně přijde vytáhnout od počítače a dotáhne pod činku. Štěpán mi okamžitě poslal alternativní cviky, než jeden z kolegů z A12 skupiny zařídil minigym pro jednoho cvičence. Pak už se to rozjelo a dokončil jsem to. Ale samozřejmě absťák prvních 14 dní po čokoládě.

A co Tě překvapilo?

Doladění celého procesu A12, už před pěti roky to bylo funkční, ale ty malé věci navíc tomu dodaly ten finální touch, tištěná příručka s instrukcemi, sdílení a online konzultace všeho co člověk jí, okamžité reakce Štěpána na to, když jsem si nebyl jistý nějakým provedením cviku. Prostě šel, a natočil video kde 3x ukázal jak to má být, 3x jak to dělám já s tím že to přehnal aby byly vidět chyby a 3x ukázal korekci toho co mám udělat abych to dělal správně.

Jak budeš pokračovat v tréninku po A12?

Tak jak dovolí podmínky, aktuálně asi Koule online plus běhání 2x – 3x týdně.

Chceš se taky dostat do životní formy?

Klikni na tlačítko, vyplň formulář a sjednej si nezávaznou konzultaci!